IT Rendszerüzemeltetés
NetSupport szoftverek
Táviroda
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

Folyamatos termékkövetési és -támogatási szolgáltatás (support)

Minden felhasználónk a vásárlástól számított 6 hónapig díjmentesen jogosult a megvásárolt szoftverek, modulok legújabb verzióinak használatára (szoftverkövetésre), és a szoftver működésével és kezelésével kapcsolatos kérdésben díjmentes terméktámogatásra (supportra).

A 6 hónapos időszak lejáratát követően javasoljuk szoftverkövetési és támogatási szolgáltatás megrendelését, ami ezt a szolgáltatást folyamatosan biztosítja.

A szoftverkövetési és támogatási szolgáltatás díja havonta a megvásárolt modul-összeállítás listaárának 2%-a, amelyet legalább háromhavonta előre kell fizetni. A legkisebb kiszámlázható díj 10 000 forint. A bérelt szoftver bérleti díja a szerződés érvényességi idejére szóló követés és támogatás igénybevételi jogát is tartalmazza.
A megvásárolt modulok visszaadására (csökkentésére) a regisztrációs kód átadását követően nincs lehetőség, ezért javasoljuk, hogy a vásárlást megelőzően a díjmentes szakértői konzultáció során a lehető legpontosabban határozzák meg a használni kívánt modulok (funkciók) körét.

A frissítések az ACTUAL honlap jelszóval védett oldalairól letölthetők, vagy CD-n postai úton is kérhetők.

Amennyiben a szolgáltatás fizetése kimarad, felszólítjuk a felhasználót a fizetés teljesítésére, és ha ez a következő részlet esedékességéig nem történik meg, a szoftverkövetési és támogatási szolgáltatás megszűnik. 1 éven belül a szolgáltatás újra indítható, ez esetben azonban pótlólag a kimaradt időszakra vonatkozó részleteket is ki kell fizetni.

Mit tartalmaz a szoftverkövetési és terméktámogatási szolgáltatás?

A szoftverkövetés a felhasználó meglévő moduljaiban történt fejlesztések eredményeinek folyamatos használatát biztosítja. A szoftvert folyamatos továbbfejlesztés jellemzi, melynek alapját a jogszabályi változások, a felhasználói igények és saját fejlesztési tervünk alapján végzett funkcionális és felhasználást könnyítő bővítések jelentik.

A szolgáltatás érvényessége alatt biztosítjuk:

  • Írásos és szóbeli szaktanácsadást (e-mail, Skype chat, telefon) munkanapokon 8.30 és 16 óra között;
  • lehetőség szerint azonnali problémamegoldást;
  • szoftverkövetést a törvényeknek és saját fejlesztéseinknek megfelelően;
  • a programok legfrissebb verzióit;
  • garanciát, hogy programjaink megfelelnek a NAV előírásainak;
  • kérésre a programra vonatkozó, ügyfél nevére szóló, NAV által kért igazolások biztosítását;
  • kiegészítő szolgáltatások soron kívüli elérhetőségét;
  • közreműködést informatikai problémák megoldásában az ACTUAL hibamentes működése érdekében.

A szolgáltatás nem tartalmazza a meglévő adatbázis vizsgálatát és az oktatást.