IT Rendszerüzemeltetés
NetSupport szoftverek
Táviroda
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

Távasztal

Amennyiben valamilyen okból egy probléma telefonos, e-mail-ben történő segítségnyújtással nem oldható meg, szükséges lehet az ügyfél rendszerének vizsgálata “távasztalos” kapcsolódással.
Az egyedi vizsgálat ezen módja nem része az alap terméktámogatásnak.

A távasztalos segítségnyújtás célja egy leírt jelenség okának felderítése, esetleg ezzel kapcsolatos tanácsadás.

Ezen szolgáltatás igénybevételére csak előzetes egyeztetés után - mely során egyértelművé válik, hogy a szoftver támogatás keretein belül nem sikerült megoldást találni -, rögzített időpontban van lehetőség.
A vizsgálat díja nettó 5.000 Ft megkezdett félóránként.

Amennyiben a problémát programhiba okozza, akkor a vizsgálat díját természetesen nem számítjuk fel.

Ha az adatbázis sérülése felhasználói hiba vagy helyi rendszerhiba miatt következik be, illetve a hiba oka egyértelműen nem állapítható meg, a díj - a vizsgálattal töltött idő alapján - utólag kerül kiszámlázásra.