IT Rendszerüzemeltetés
NetSupport szoftverek
Táviroda
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

ACTUAL Felhő

Az ACTUAL Felhő szolgáltatás igénybevételének mindössze egy feltétele van: egy internet kapcsolat, amelyen keresztül eléri a szervert.

Előnyök

Felhő

Platformfüggetlen

Windows, Linux, MacOS, Android - bármilyen kliensről használható, az internet segítségével bármikor, bárhonnan elérhető.

Korlátlan számú eszközről használható

A szolgáltatás díja az egy időben bejelentkezett felhasználók számától függ.

Teljes rendszer

Felhő szolgáltatásunk az ACTUAL Ügyviteli Rendszer összes modulját tartalmazza. (A webáruház kapcsolati modul használatához +1 felhasználói hozzáférés szükséges.)

Támogatás, szoftverkövetés

Szolgáltatásunk tartalmazza a support (terméktámogatási) és szoftverkövetési szolgáltatásunkat is, így a folyamatos, telefonos és e-mail-es segítség, valamint a legújabb verziókhoz történő hozzáférés is egyszerűen biztosított.

Nincs üzemeltetési és fenntartási költség

A felhő szolgáltatás révén jelentős költség, munka és idő takarítható meg, mert nincs szükség saját szerverre. Egy szerver havi üzemeltetési költsége átlagosan 10 ezer forint cégenként, a hardver és biztonsági feltételek önálló megteremtése pedig további költséget jelentenek - ez mind megtakarítható.

Maximális adatbiztonság

Nincs elveszett adat, áramszünet, kimaradás, leállás - a rendszer és az adatbázis biztonságos helyen üzemeltetett szerveren fut, a mentéseket mi végezzük, a folyamatos működést mi biztosítjuk.

Folyamatos hozzáférés, rendelkezésre állás

A szolgáltatás jellegéből adódóan a rendszer a nap 24 órájában elérhető.

Az ACTUAL Felhő szolgáltatás díja

Egyidejű felhasználó

Egységár (Ft/hó)

Havidíj (Ft)

1

10 000

10 000

2

10 000

20 000

3

10 000

30 000

4

9 650

38 600

5

9 300

46 500

6

8 950

53 700

7

8 600

60 200

8

8 250

66 000

9

7 900

71 100

10

7 550

75 500

Mit jelentenek a felhasználók felhő szolgáltatás esetén?

ACTUAL Felhő

Egyetlen felhős, egy felhasználós jogosultsággal (azaz egy darab regisztrációs fájllal) elérheti a rendszert több eszközről is (PC, notebook, tablet, stb.), de természetesen nem egy időben.

A felhős - és csak a felhős - ACTUAL Ügyviteli Rendszer használata esetén, amennyiben az elsődleges felhasználó nem jelentkezik ki, a később - azonos regisztrációs fájllal - a felhős rendszerbe bejelentkező felhasználó automatikusan átveszi a korábban belépett felhasználótól a teljes, aktuális, élő ügyviteli program felületet. Ennek értelmében az ACTUAL rendszerbe nem jelentkezik be újra, a korábban bejelentkezett felhasználó adataival, jogosultságaival használhatja tovább a rendszert.

Több felhasználós felhőhozzáférés esetén, amennyiben egy további, az előfizetetteken túli felhasználó lép be a felhőbe (pl. 3 felhasználós felhő esetén a 4. belépő), az időrendben legutoljára bejelentkezett felhasználó felületét (így munkameneteit) veszi át.