IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
Táviroda
KRONET Internet

Integrált Vállalatirányítási Rendszer

Ajánlatkérő űrlapunk használatához szükséges a JavaScript támogatás - az igényei szerint választott modulok és a felhasználók száma alapján JavaScript számítja ki a várható vételárat.

Amennyiben ez nincs bekapcsolva a böngészőjében, kérjük, kapcsolja be. Ha NoScript beépülőt használ, kérjük, adja ezt az oldalt a kivételek közé.

Ha a fentiek elvégzése után sem jelenik meg az űrlap, vagy nem szeretné engedélyezni a JavaScript-et, kérjük, írja meg az info(kukac)actualugyvitel(pont)hu e-mail címre, hogy milyen ACTUAL modulokat szeretne használni, illetve hány felhasználóra szeretné megvásárolni a rendszert. Kollégánk hamarosan megküldi önnek részletes ajánlatunkat.

Az ACTUAL Integrált Vállalatirányítási Rendszert (ERP) azoknak ajánljuk, akik saját maguk szeretnék összeállítani ügyviteli szoftverüket. Moduláris felépítésének köszönhetően a rendszer szabadon alakítható, így elegendő csak a valóban szükséges részeket megvásárolni.

Integrált Vállalatirányítási Rendszer

Az ACTUAL ERP szabadon állítható össze a felsorolt modulokból, néhány szükséges feltételt figyelembe véve.

Az alábbi listában

  • összehasonlíthatja az egyes ACTUAL szoftverek modulösszeállítását;
  • az egyes modulok nevére mutatva rövid összefoglaló jelenik meg a modul főbb funkcióiról;
  • a névre kattintva megtekintheti az adott modul teljes leírását;
  • az árak melletti jelölőnégyzetekre kattintva tetszőleges modullistát válogathat össze (ha egy modul működéséhez szükséges egy másik, automatikusan bejelölődik az is).

  • A Kereskedelmi alaprendszer minden modul működéséhez szükséges.
  • Az egyes almodulok működéséhez szükséges annak főmodulja is (a táblázatban kiemelve), pl. a Leltár modulhoz szükséges a Készlet megléte.
  • További szükséges modul kapcsolatok:
    • a Rendelés feldolgozás és a Kiszedés, csomagolás, futár modulok működéséhez szükséges az Ajánlat, rendelés.
    • a Kiszedés, csomagolás, futár modul működéséhez szükséges a Rendelés feldolgozás.
    • a Jövedéki modul jogszabály szerinti működéséhez szükséges a Naplózás.
    • Vezetői információ - kontrolling modul működéséhez szükséges a Pénzügy - bank, pénztár.
    • az Idegen deviza kezelés modul használata esetén a kiegyenlítés kezelés devizában a Pénzügy - deviza vagy a Házipénztár - deviza modulokkal lehetséges.
    • az Ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás és a Szerviz + ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás modulok közül csak az egyik választható, a kettő együtt szükségtelen.