IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
Táviroda
KRONET Internet

Ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás

A CRM (Customer Relationship Management) biztosítja az ügyfelekkel összefüggő összes munkafolyamat központi nyilvántartását, amely az ügyféllel való első kapcsolatfelvétellel kezdődik, és egészen addig tarthat, amíg az ügyfél az ügyfelünk marad.

A felhasználó által szabadon megadható esemény típusokhoz riasztás (emlékeztető) állítható be, mely az adott esemény felelősén kívül további felhasználókhoz (címzett) is rendelhető. A riasztás ismétlésének beállítása esetén mindaddig jelzi felugró ablakban a rendszer a teendőt minden címzett részére, amíg annak határideje nem változik, azaz bejegyzés nem történik az esemény lapján. A beépített státuszok (új, nyitott, folyamatban, kész, lezárt) mellett saját másodlagos státuszokat hozhatunk létre, így részletesen tudjuk követni az egyes események élettörténetét. A bejegyzésekhez akár belső bizonylatokat, akár külső dokumentumokat is csatolhatunk, így minden kapcsolódó fájl könnyen rendelkezésünkre áll szükség esetén. Lehetség van a felrögzített események listájának exportálására is, illetve extra adatok vagy projekt azonosítók rögzítésére az egyes eseményekhez. Egy esemény lezárásakor megadható, hogy az sikeresen vagy sikertelenül záródott. Mivel a berögzített eseményekről grafikonokat, statisztikákat kérhetünk le, egy adott időszak sikeres/sikertelen eseményeiből jól meghatározható egy adott folyamat hatékonysága.

Az Iktatás funkcióban a partnerünkkel kapcsolatos tetszőleges eseményeket - pl. levél küldés, találkozó, megbeszélés - rögzíthetünk, és a Pénzügy modul használata esetén akár automatikusan iktatott egyenlegközlőket, fizetési felszólításokat is küldhetünk.


Mi szükséges a Ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás működéséhez?

A Ügyfélkapcsolat (CRM) + iktatás nem használható a következő modulok nélkül: