IT Rendszerüzemeltetés
IT kereskedelem
NetSupport szoftverek
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
Táviroda
KRONET Internet

Webáruház kapcsolat

A Webáruház kapcsolat modul célja, hogy az online áruházak, illetve az ACTUAL Ügyviteli Rendszer közötti kommunikációt biztosítsa.

A kommunikáció kétirányú: az adatok egy része a webáruházból érkezik az ACTUAL-ba (tipikusan ezek a vevői megrendelések), más részük pedig az ACTUAL-ból kerülnek a webáruházba (pl. cikk adatok, készletek). A két rendszer között az adatok továbbítása szöveges állományokon keresztül történik (XML és CSV fájlokkal). Ezek a szöveges állományok egy köztes FTP tárhelyre kerülnek, mind a két fél (ACTUAL és webáruház) ide másolja, illetve innen olvassa be (az FTP tárterületet érdemes a webáruház szerverén kialakítani).

A modult célszerűen az adatbázis szerver gépre kell telepíteni, így az export/import műveletek sokkal gyorsabban lefutnak. Ehhez az adatbázis szerveren az ACTUAL-t „kliens és szerver” üzemmódban kell telepíteni. A webáruház kapcsolat modul mellett természetesen el kell végezni a szükséges fejlesztéseket a webáruházban is, hogy az ACTUAL-ból exportált adatok bekerüljenek a webáruházba, illetve a webáruházban rögzített rendelések eljussanak az ACTUAL-ba (ehhez vegyék fel a kapcsolatot a web áruház fejlesztőjével).

  • A webáruház kapcsolati modul mellé 2 óra díjmentes konzultációt biztosítunk már érdeklődés esetén is (igény esetén 2x1 órában, akár webáruház fejlesztője bevonásával).
  • Díjmentesen rendelkezésére bocsátjuk a webáruház modult tesztelés céljából 3 hónapra (a modul a teszt és az "éles" rendszerhez is használható).
  • Távasztalos szakértői segítséget nyújtunk már a tesztidőszakban is a webáruház és az ACTUAL összehangolásához. Ennek díja óránként nettó 10 000 forint, a szolgáltatás opcionális.

Mi szükséges a Webáruház kapcsolat működéséhez?

A Webáruház kapcsolat nem használható a következő modulok nélkül: