Elavult, nem támogatott böngésző

Az ön böngészője elavult, már nem támogatott a készítője által, így biztonsági problémát jelent a használata, illetve a honlap megjelenítéséhez szükséges eszközök és technológiák sem támogatottak benne megfelelően. Ezek miatt honlapunk nem támogatja ezt a böngészőt.

Kérjük, használjon helyette modern, folyamatosan karbantartott, támogatott böngészőt - néhány példa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Vivaldi.

Webáruház kapcsolat

79 000 Ft 55 300 Ft

A Webáruház kapcsolat modul célja, hogy az online áruházak, illetve az ACTUAL Ügyviteli Rendszer közötti kommunikációt biztosítsa.

A Webáruház kapcsolat modul használatához webáruházanként +1 felhasználói hozzáférés szükséges.

A kommunikáció kétirányú: az adatok egy része a webáruházból érkezik az ACTUAL Ügyviteli Rendszerbe (tipikusan ezek a vevői megrendelések), más részük pedig az ACTUAL Ügyviteli Rendszerből kerülnek a web áruházba (pl. cikk adatok, készletek).

Kétféle működés lehetséges:

  • Ftp alapú kapcsolat (a modul része):
    • Bármilyen egyedi webáruházhoz használható kapcsolat, ez az alap működés ftp alapú fájlcserét jelent (azaz ftp szerver szükséges a működéshez).
  • API kapcsolat:
    • UNAS webáruház (külön megvásárolandó modul)
    • ShopRenter webáruház (külön megvásárolandó modul)

A modulban tipikusan, minimum megvalósuló folyamatok:

  • cikk export
    • cikk alapadatok
    • normál árak
    • vevőcsoporthoz beállított egyedi árak, %-os kedvezmények
    • akciós árak (a szerződésben mindenképpen állítsuk be az akció vége dátumot!)
    • cikk képek
  • készlet export
  • megrendelés import
  • megrendelés állapotának változása esetén státusz küldése

A fentieken kívül az ftp alapú kapcsolat esetén további adatok szinkronizálására is lehetőség van:

  • cikk adatok, árak importálása a webáruházból
  • szállítói adatok, árak importálása a webáruházból
  • partner alapadatok és szerződéses fix árak exportálása a webáruházba
  • szállítói rendelés visszaigazolás exportálása a webáruházba
  • nyitott vevői rendelés tételek exportálása a webáruházba
  • szabad szállítói rendelések exportálása a webáruházba
  • szerződések (árak, engedmények) exportálása a webáruházba

A modult célszerűen az adatbázis szerver gépre kell telepíteni, így az export/import műveletek sokkal gyorsabban lefutnak. Ehhez az adatbázis szerveren az ACTUAL-t „kliens és szerver” üzemmódban kell telepíteni. A webáruház kapcsolat modul mellett természetesen el kell végezni a szükséges fejlesztéseket a webáruházban is, hogy az ACTUAL-ból exportált adatok bekerüljenek a webáruházba, illetve a webáruházban rögzített rendelések eljussanak az ACTUAL-ba (ehhez vegyék fel a kapcsolatot a web áruház fejlesztőjével).

  • A webáruház kapcsolati modul bevezetéséhez mindenképpen javasolunk szakértőinkkel történő konzultációt (igényektől függően jellemzően 1-4 óra szükséges). Ennek díja: 25.000 Ft / óra. 
  • Díjmentesen rendelkezésére bocsátjuk a webáruház modult tesztelés céljából 3 hónapra (a modul a teszt és az "éles" rendszerhez is használható).
  • Távasztalos szakértői segítséget nyújtunk már a tesztidőszakban is a webáruház és az ACTUAL összehangolásához. Ennek díja óránként nettó 25 000 forint, a szolgáltatás opcionális.

Videó megtekinthető itt.


Mi szükséges a(z) Webáruház kapcsolat működéséhez?

A(z) Webáruház kapcsolat nem használható a következő modulok nélkül: