IT Rendszerüzemeltetés
NetSupport szoftverek
Táviroda
ACTUAL Ügyviteli Rendszer
KRONET Internet

Készlet

45 000 Ft 31 500 Ft

Készlet

Elsődlegesen raktárkészleteink kezelésére, partnereink és cikkeink adatainak rögzítésére és nyilvántartására szolgál, belföldi számlakészítést és automatikus leltározást lehetővé téve. Korlátlan számú felhasználó nyilvántartása mellett egy egyidejű felhasználói bejelentkezést biztosítva.

  • Partner adatok nyilvántartása
    • korlátlan számú kapcsolattartó nyilvántartása e-mail címmel és telefonszámmal
    • korlátlan számú, különböző típusú cím nyilvántartása (székhely, számlázási, levelezési és telephely címek)
    • csoportosítási lehetőség
    • fizetési mód hozzárendelés lehetősége
    • ársáv hozzárendelés lehetősége
    • partner lista nyomtatása, exportálása
    • partner adatok importálása (MS Excel)
    • egyedi/extra adatok nyilvántartása
    • fájl (pl cégkivonat, szerződés) csatolása
  • Cikk (termék) adatok nyilvántartása
    • 5 belföldi ársáv használatának lehetősége
    • több mértékegység kezelésének lehetősége (átváltással)
    • akár több szintű csoportosítási lehetőség
    • egyedi/extra adatok nyilvántartása
    • cikkekhez kép feltöltése
    • fájl – pl. termékleírás – csatolása
  • Belföldi számlázás
    • belföldi (HUF) számla készítés, akár két külön számlatömbbe
    • számla sztornózás (érvénytelenítés) kezelése
    • számla helyesbítés kezelése (jóváírás, csere)
    • kézi számlatömbben kiállított számlák nyilvántartása
    • százalékos kedvezmény kezelés (manuális)
    • igény esetén a regisztrációs kódban letiltható, így a NAV bejelentési kötelezettség sem vonatkozik a felhasználóra
  • Raktárkészlet nyilvántartása és kezelése
    • korlátlan számú raktár nyilvántartása
    • beszállítóktól érkező áruk (bevételezések) és visszáruk kezelése
    • utolsó beszerzési- és mérlegelt átlagár kezelése és nyilvántartása
    • vevők részére átadott áruk (kiszállítások) és visszáruk kezelése
    • kiszállítások esetén raktárak közötti automatikus átmozgatás lehetősége
    • raktárközi mozgások nyilvántartása
    • belső (saját) felhasználás nyilvántartása
    • dolgozóink részére átadott eszközök nyilvántartása munkatársanként
  • Leltár nyitása, kezelése
    • részleges vagy teljeskörű leltár indítása
    • leltári jegyzőkönyv kezelése akár a meglévő készletek beolvasásával
    • adatgyűjtőből történő adatok fogadása
    • leltár megszakítás lehetősége
    • leltár zárás bizonylatok automatikus elkészítésével
  • E-mail küldés lehetősége
    • hírlevél küldés berögzített partnerek részére
    • szállítólevél másolatok küldése PDF mellékletben
  • Különböző kimutatások, listák
    • cikklista, árlista
    • szállítólevél listák, kimutatások
    • kimenő (vevői) számla listák, kimutatások
    • raktármozgásokra vonatkozó listák
    • a kimutatások exportálása különböző formátumokba (PDF, MS Excel, RichText, stb.)
    • forgalmi statisztikák
    • élettörténeti kimutatások
    • leltár többlet- és hiány bizonylatok utólagos megtekintésének lehetősége
    • több száz, különböző szempont szerint lekérhető kimutatás és lista


Milyen modulokból áll?

A Készlet a következő modulokat tartalmazza:

Egyidejű bejelentkezések száma

A Készlet szoftverbe egy adott pillanatban 1 felhasználó lehet bejelentkezve.


A Készlet további felhasználókkal és modulokkal egyaránt bővíthető.